1. Pewdiepie
21 میلیون دلار (بیش از 3 میلیارد بازدید)
Pewdiepie که با نام Felix Arvid Ulf Kjellberg هم شناخته می شود، یک ولاگر سوئدی در یوتیوب است که ویدئوهای او ابتدا بر دنیای بازی های ویدئویی متمرکز بود. تخصص او در ویدئوهای Let’s Play است که در این ویدئوها او بازی های مختلفی را بازی می کند و توضیح می دهد و ژانر این بازی ها بیشتر اکشن و ترسناک است. در دسامبر 2013، او بیش از 17 میلیون عضو داشت و تعداد اعضای او بیشتر نیز می شود. بین ماه های آگوست و نوامبر 2013، Pewdiepie یکی از پرعضو ترین کانال های یوتیوب نیز بود.
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
2. Smosh
19.6 میلیون دلار (2.8 میلیارد بازدید)
Smosh یک گروه دو نفره کمدی در یوتیوب است که اعضای آن یان هیکاکس و آنتونی پادیلا هستند. آنها در پائیز 2005 کانال یوتیوب خود را راه اندازی کردند. ویدئوهای آنها شامل لب خوانی آهنگ های محبوب دنیا و موضوعات تلویزیونی می شد. آنها با ویدئوی آهنگی با موضوع پوکمون بیش از 27 میلیون بیننده بدست آوردند و این ویدئو محبوب ترین ویدئوی آن زمان شد. به علت قوانین کپی رایت، کمپانی پوکمون این ویدئو را از سایت حذف کرد، ولی در سال 2010 Smosh این آهنگ را بازسازی کرد و کلمات آن را تغییر داد تا اعتراض بیشتری به کمپانی پوکمون نماید. از سال 2006، Smosh کلیپ های کمدی و مجموعه های دیگر ساخت که هنوز هم آپدیت می شوند و محبوب هستند.
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
3. RayWilliamJohnson
18.2 میلیون دلار (2.6 میلیارد بازدید)
ری ویلیام جانسون، ویدئو بلاگر (ولاگر) اهل اوکلاهما سیتی است. این ولاگر در سال 2011 آنقدر ویدئوهایش تماشا شده بود که می گویند شش تا از 20 ویدئوی پربازدید ماه یوتیوب متعلق به او بوده است. جانسون با مجموعه Equals Three شهرت بدست آورد. او در این ویدئو نظرات و توضیحاتی در مورد ویدئوهای پربازدید می گذاشت. او ترانه سرای ماهری نیز هستند و در ژانرهای مختلف ترانه می سراید و از این موزیک ها در ویدئوهایش استفاده می کند. او با استعداد و خوش زبانی در توضیحات، هنوز هم بیننده های زیادی در یوتیوب دارد و بینندگان نظرات او را گاهی آموزنده و گاهی بی ادبانه توصیف می کنند.
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
4. BlueXephos
16.1 میلیون دلار (2.3 میلیارد بازدید)
باز هم مدرک دیگری مبنی بر اینکه یوتیوب در میان گیمرها محبوب است: BlueXephos یک کانال مهم در یوتیوب است که برای گروه Yogscast ساخته شده است و این گروه از یک سری گیمر که با هم دوست هستند تشکیل شده است. این کانال در سال 2008 توسط اعضای اصلی این گروه یعنی لوئیس بریندلی و سایمون لین تأسیس شد و محتوای اصلی این کانال ارائه راهنمایی های تصویری برای بازی های محبوب ویدئویی و توضیح کمدی بازی ها است. این کانال اغلب ویدئوهای اعضای مؤسس و دوستان آنها را آپلود می کند که مراحل دشوار بازی ها را با توضیحات فراوان، سناریوهای جالب و صداگذاری های کمدی نشان می دهد. در مارس 2013، این کانال پربازدید ترین و دومین کانال پر عضو یوتیوب شد و سایمون و لوئیس، دو سال پیاپی جایزه "بهترین گیمر یوتیوب" را در Joystick Awards دریافت کردند.
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
5. RealAnnoyingOrange
13.3 میلیون دلار (1.9 میلیارد بازدید)
دین بودیهیمر در سال 2009 مجموعه The Annoying Orange را راه اندازی نمود که ستاره آن یک پرتقال شبیه انسان است که میوه ها و سبزیجات دیگر اطرافش را آزار می دهد. او با مفهوم میوه های سخنگو غریبه نبود، زیرا قبلاً در JibJab مجموعه ویدئوهایی با شخصیت ها و داستان های متفاوت در مورد میوه ها ساخته بود. ظاهراً نقش اصلی یک سیب بوده، ولی چون درست کردن چهره انسانی روی میوه دشوار بوده، از ایده پرتقال استفاده می شود. بودیهیمر قصد داشت فقط یک ویدئو در یوتیوب بگذارد که بخاطر محبوبیت ویدئوی اولش تصمیم گرفت که یک مجموعه کامل بسازد. او کانالی به نام RealAnnoyingOrange راه اندازی کرد و مجموعه کاملی را به آن اختصاص داد. از زمان راه اندازی این کانال یکی از محبوب ترین کانال های یوتیوب شده است و بطور منظم اپیزودهای جدید به آن اضافه می شود.
Call of Duty: WW2 – The Resistance DLC pack
سازنده / ناشر: اسلجهمر سبک: اول شخص تیراندازی حالت: تک نفره، چند نفره
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ پلتفرم: پلیاستیشن 4 (یک ماه بعد برای ایکسباکس وان و پی سی)
بسته الحاقی The Resistance از بازی Call of Duty WWII ماجرای دکتر استاب در جزیرهای در شمال آلمان را روایت میکند که گروهی از زامبیها را کنترل میکند. در چپتر دوم، بازیکنان با محیطی کاملا متفاوت روبهرو خواهند شد. در اینجا محیط اصلی مهآلود است و نازیها دور تا دور این جزیره را محاصره کردهاند و از طرفی با زامبیهایی طرف هستید که دید کافی روی آنها نداشته و باید خود را برای هر نوع حمله و مقابلهای آماده کنید.
EA Sports UFC 3
سازنده / ناشر: الکترونیک آرتز کانادا / الکترونیک آرتز اسپورت سبک: ورزشی، مبارزهای حالت: تک نفره، چند نفره
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ پلتفرم: پلیاستیشن 4، ایکسباکس وان
بازی EA Sport UFC 3 یک بازی ورزشی در سبک هنرهای رزمی است که طرفداران بیشماری دارد و به عنوان یکی از طبیعیترین بازیهای ورزشی کنسولها نیز شناخته میشود چرا که سازندگان این بازی سعی کردهاند فیزیک، صداها و حرکات تک تک مبارزین این ورزش را در بازی خود به واقعیترین شکل ممکن پیاده کنند. همچنین کانر مکگرگور نیز شخصیت برجسته روی کاور این بازی خواهد بود.
Shadow of the Colossus
سازنده / ناشر: بلوپوینت گیمز / سونی سبک: اکشن ماجراجویی حالت: تک نفره
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ پلتفرم: پلیاستیشن 4
بازی Shadow of the Colossus، ریمیکی از نسخه اصلی همین بازی است که برای کنسول افسانهای پلیاستیشن 2 منتشر شده بود. گیمپلی بازی نیز شباهت بسیار زیادی به همان نسخه دارد، با این تفاوت که بسیار بهینهتر و روانتر اجرا میشود. در این بازی شما باید با هیولاهای مختلف و عظیمالجثهای مبارزه کنید و تا روند داستانی بازی طی شود. همچنین بازی بسته به نوع کنسول معمولی یا پرو شما، از چند قابلیت گرافیکی مختلف بهره میبرد که از جمله آنها میتوان به اجرای بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد.