Game track  web

Game track web

Join us نویسنده =sahand ps
Game track  web

Game track web

Join us نویسنده =sahand ps

گیم های پرترفدار 2018


Call of Duty: WW2 – The Resistance DLC pack


سازنده / ناشر: اسلج‌همر سبک: اول شخص تیراندازی حالت: تک نفره، چند نفره    


تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ پلتفرم: پلی‌استیشن 4 (یک ماه بعد برای ایکس‌باکس وان و پی سی)


بسته الحاقی The Resistance از بازی Call of Duty WWII ماجرای دکتر استاب در جزیره‌ای در شمال آلمان را روایت می‌کند که گروهی از زامبی‌ها را کنترل می‌کند. در چپتر دوم، بازیکنان با محیطی کاملا متفاوت روبه‌رو خواهند شد. در اینجا محیط اصلی مه‌آلود است و نازی‌ها دور تا دور این جزیره را محاصره کرده‌اند و از طرفی با زامبی‌هایی طرف هستید که دید کافی روی آن‌ها نداشته و باید خود را برای هر نوع حمله‌ و مقابله‌ای آماده کنید.




EA Sports UFC 3


سازنده / ناشر: الکترونیک آرتز کانادا / الکترونیک آرتز اسپورت سبک: ورزشی، مبارزه‌ای حالت: تک نفره، چند نفره    


تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان


بازی EA Sport UFC 3 یک بازی ورزشی در سبک هنرهای رزمی است که طرفداران بی‌شماری دارد و به عنوان یکی از طبیعی‌ترین بازی‌های ورزشی کنسول‌ها نیز شناخته می‌شود چرا که سازندگان این بازی سعی کرده‌اند فیزیک، صداها و حرکات تک تک مبارزین این ورزش را در بازی خود به واقعی‌ترین شکل ممکن پیاده کنند. همچنین کانر مک‌گرگور نیز شخصیت برجسته روی کاور این بازی خواهد بود.




Shadow of the Colossus


سازنده / ناشر: بلوپوینت گیمز / سونی سبک: اکشن ماجراجویی حالت: تک نفره    


تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ پلتفرم: پلی‌استیشن 4


بازی Shadow of the Colossus، ریمیکی از نسخه اصلی همین بازی است که برای کنسول افسانه‌ای پلی‌استیشن 2 منتشر شده بود. گیم‌پلی بازی نیز شباهت بسیار زیادی به همان نسخه دارد، با این تفاوت که بسیار بهینه‌تر و روان‌تر اجرا می‌شود. در این بازی شما باید با هیولاهای مختلف و عظیم‌الجثه‌ای مبارزه کنید و تا روند داستانی بازی طی شود. همچنین بازی بسته به نوع کنسول معمولی یا پرو شما، از چند قابلیت گرافیکی مختلف بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به اجرای بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.