Game track  web

Game track web

Join us نویسنده =sahand ps
Game track  web

Game track web

Join us نویسنده =sahand ps

درباره کانتر استریک

24 آگوست سال 1996 میلادی دو کارمند کمپانی مایکروسافت شروع به تاسیس شرکت جدیدی به نام Valve در واشنگتن آمریکـا کردند ، این دو کارمند که از 13 سال پیش درآمد خوبی را از شرکت مایکروسافت کسب کرده بودند را خرج رویای دیرینه خود یعنی "بازیسازی" کردند و سپس شروع کردند به طراحی و ساخت بازیهای جدید و متنوع ! که توانستند بعد از 2 سال یکی از ماندگارترین آثار خود را عرضه کنند.  


مدیریت هوشمندانه و فاصله طبقاتی کم بین افراد باعث پیشرفت زود هنگام این شرکت بازیسازی تازه تاسیس شد / به طوری که گیب نیویل توانسته با قدرت شبکه استیم و زیرکی خود این شرکت را در عرض 4 سال به یکی از شرکتهای قدرتمند و مدعی در بازیسازی تبدیل کند.


"هیچ باک و شکی در توانایی این شرکت بزرگ وجود ندارد"


بعد از این ها نوبت به خلق بازی جدیدی به نام CounteR Strike رسید که ابتدا در سال 1999 از این بازی اکشن و هیجانی رونمایی شد ، این بازی از مدسازی قدرتمند هالف لایف 2 الهام گرفته است و همین امر باعث جلب توجه تعداد زیادی از گیمرها و مردم شد که اینگونه بود تا سال 2004 هیچ بازی نتوانست جای کانتر استریک را بین مردم بگیرد..


کانتـــــــر

سرانجام پس از گذشت 5 سال در سال 2004 دومین نسخه قدرتمند از بازی یعنی (Counter Zero) کانتر زیرو منتشر شد. شاید این نسخه محبوبیت کمی را نسبت به نسخه 1.6 بین مردم داشت اما همچنان شرکت والو پرچمدار بازیسازی در آن سالها بود و هست D:


بازی کانتر استریک از دو نوع شخصیت تشکیل شده است : 1- تروریست 2- ضد تروریست (پلیس)


تروریست ها سعی میکنند با بمب گذاری و هرج و مرج به اهداف خود برسند اما افراد ضد تروریست سعی بر خنثی کردن نقشه ها و عملیات خونین داشتند که اینگونه این دوگروه هیچوقت باهم به تفاهم و دوستی نمیرسند و همچنان با هم بر سر نابودی یا آرامش جنگ دارند..


طراحی جالب این بازی به طوری است که نیروهای داخل بازی از چند ملیت و قوم حضور دارند ! ما در بازی افرادی از گروه اتحاد جماهیر در شوروی سابق مشاهده میکنیم که به بمب گذاری و ایجاد نا امنی در اروپا را میپرداختند. یا به طور مثال افرادی را با لباس های بلند که از اقلاب عربی بودند میبینیم که آنها هم قصد شورش و جنگ را دارند و هیچوقت بدون جنگ و خونریزی زندگی نمیکردند ;


این بازی علاوه بر قابلیت بازی کردن توسط LAN (در گیم نت ها) قابلیت گیم آنلاین نیز دارد که شما میتوانید به سرور مد نظر خود متصل و بعد شروع به جنگ تیمی آنلاین با هر کشوری کنید که این یکی از دلایل استقبال مردم از این بازی شد - در حال حاضر بیش از 10 هزار سرور آنلاین اینترنتی برای نسخه های مختلف این بازی وجود دارد که تعداد زیادی از این سرورهارا بازیکنان ایرانی تشکیل میدهند !