Game track  web

Game track web

Join us نویسنده =sahand ps
Game track  web

Game track web

Join us نویسنده =sahand ps

Fps چیست و چگونه میشود ان را مشاهده کرد؟

اگر همیشه با کامپیوتر خود بازی میکنید احتمالا تا به حال زیاد پیش آمده که بخواهید بدانید که یک بازی مد نظرتان چگونه در کامپیوتر و سخت افزار شما اجرا میشود. یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای انجام این کار اندازه گیری FPS و یا همان تعداد "فریم بر ثانیه" بازی است. همچنین میتوانید با اندازه گیری FPS یک بازی سیستم خود را رفع عیب کنید و بفهمید که مشکل از کجای سخت افزار و یا سیستم عامل شماست که بازی به خوبی اجرا نمیشود.

 

تعداد فریم های بر ثانیه یک بازی کاملا بستگی به سخت افزار سیستم شما دارد. این مورد به کارت گرافیک (GPU)، پردازنده (CPU) و رم (RAM) شما بستگی دارد. البته گاهی اوقات با وجود سخت افزار قدرتمند نیز ممکن است یک بازی تعداد فریم های کمی داشته باشد زیرا توسعه دهنده آن بازی به خوبی آن بازی را بهینه نکرده است.

 

راه های زیادی برای مشاهده تعداد فریم بر ثانیه و یا همان FPS یک بازی در ویندوز وجود دارد که در این مقاله بهترین راه ها برای انجام این کار را به شما آموزش میدهیم.

 Image result for fps

 

 

اگر از یک کارت گرافیک انویدیا جی فورس در سیستم خود استفاده میکنید بنابراین میتوانید با استفاده از نرم افزار NVIDIA GeForce Experience تعداد FPS بازی مورد نظرتان را مشاهده کنید. پس از دانلود و نصب نرم افزار NVIDIA GeForce Experience مراحل زیر را به منظور مشاهده تعداد فریم های یک بازی طی کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.