Game track  web

Game track web

Join us نویسنده =sahand ps
Game track  web

Game track web

Join us نویسنده =sahand ps

برترین you tuber های جهان و پر در امد ترینشان

1. Pewdiepie


Image result for pewdiepie


 21 میلیون دلار (بیش از 3 میلیارد بازدید)


Pewdiepie که با نام Felix Arvid Ulf Kjellberg هم شناخته می شود، یک ولاگر سوئدی در یوتیوب است که ویدئوهای او ابتدا بر دنیای بازی های ویدئویی متمرکز بود. تخصص او در ویدئوهای Let’s Play است که در این ویدئوها او بازی های مختلفی را بازی می کند و توضیح می دهد و ژانر این بازی ها بیشتر اکشن و ترسناک است. در دسامبر 2013، او بیش از 17 میلیون عضو داشت و تعداد اعضای او بیشتر نیز می شود. بین ماه های آگوست و نوامبر 2013، Pewdiepie یکی از پرعضو ترین کانال های یوتیوب نیز بود.



‌------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------


2. Smosh


Image result for smosh youtube


 19.6 میلیون دلار (2.8 میلیارد بازدید)


Smosh یک گروه دو نفره کمدی در یوتیوب است که اعضای آن یان هیکاکس و آنتونی پادیلا هستند. آنها در پائیز 2005 کانال یوتیوب خود را راه اندازی کردند. ویدئوهای آنها شامل لب خوانی آهنگ های محبوب دنیا و موضوعات تلویزیونی می شد. آنها با ویدئوی آهنگی با موضوع پوکمون بیش از 27 میلیون بیننده بدست آوردند و این ویدئو محبوب ترین ویدئوی آن زمان شد. به علت قوانین کپی رایت، کمپانی پوکمون این ویدئو را از سایت حذف کرد، ولی در سال 2010 Smosh این آهنگ را بازسازی کرد و کلمات آن را تغییر داد تا اعتراض بیشتری به کمپانی پوکمون نماید. از سال 2006، Smosh کلیپ های کمدی و مجموعه های دیگر ساخت که هنوز هم آپدیت می شوند و محبوب هستند. 



‌------------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------------


3. RayWilliamJohnson


Image result for RayWilliamJohnson


18.2 میلیون دلار (2.6 میلیارد بازدید)




ری ویلیام جانسون، ویدئو بلاگر (ولاگر) اهل اوکلاهما سیتی است. این ولاگر در سال 2011 آنقدر ویدئوهایش تماشا شده بود که می گویند شش تا از 20 ویدئوی پربازدید ماه یوتیوب متعلق به او بوده است. جانسون با مجموعه Equals Three شهرت بدست آورد. او در این ویدئو نظرات و توضیحاتی در مورد ویدئوهای پربازدید می گذاشت. او ترانه سرای ماهری نیز هستند و در ژانرهای مختلف ترانه می سراید و از این موزیک ها در ویدئوهایش استفاده می کند. او با استعداد و خوش زبانی در توضیحات، هنوز هم بیننده های زیادی در یوتیوب دارد و بینندگان نظرات او را گاهی آموزنده و گاهی بی ادبانه توصیف می کنند. 


‌------------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------------


4. BlueXephos


Image result for BlueXephos


16.1 میلیون دلار (2.3 میلیارد بازدید)




باز هم مدرک دیگری مبنی بر اینکه یوتیوب در میان گیمرها محبوب است: BlueXephos یک کانال مهم در یوتیوب است که برای گروه Yogscast ساخته شده است و این گروه از یک سری گیمر که با هم دوست هستند تشکیل شده است. این کانال در سال 2008 توسط اعضای اصلی این گروه یعنی لوئیس بریندلی و سایمون لین تأسیس شد و محتوای اصلی این کانال ارائه راهنمایی های تصویری برای بازی های محبوب ویدئویی و توضیح کمدی بازی ها است. این کانال اغلب ویدئوهای اعضای مؤسس و دوستان آنها را آپلود می کند که مراحل دشوار بازی ها را با توضیحات فراوان، سناریوهای جالب و صداگذاری های کمدی نشان می دهد. در مارس 2013، این کانال پربازدید ترین و دومین کانال پر عضو یوتیوب شد و سایمون و لوئیس، دو سال پیاپی جایزه "بهترین گیمر یوتیوب" را در Joystick Awards دریافت کردند. 



‌------------------------------------------------------------------------



------------------------------------------------------------------------



------------------------------------------------------------------------


5. RealAnnoyingOrange


Image result for RealAnnoyingOrange


13.3 میلیون دلار (1.9 میلیارد بازدید)




دین بودیهیمر در سال 2009 مجموعه The Annoying Orange را راه اندازی نمود که ستاره آن یک پرتقال شبیه انسان است که میوه ها و سبزیجات دیگر اطرافش را آزار می دهد. او با مفهوم میوه های سخنگو غریبه نبود، زیرا قبلاً در JibJab مجموعه ویدئوهایی با شخصیت ها و داستان های متفاوت در مورد میوه ها ساخته بود. ظاهراً نقش اصلی یک سیب بوده، ولی چون درست کردن چهره انسانی روی میوه دشوار بوده، از ایده پرتقال استفاده می شود. بودیهیمر قصد داشت فقط یک ویدئو در یوتیوب بگذارد که بخاطر محبوبیت ویدئوی اولش تصمیم گرفت که یک مجموعه کامل بسازد. او کانالی به نام RealAnnoyingOrange راه اندازی کرد و مجموعه کاملی را به آن اختصاص داد. از زمان راه اندازی این کانال یکی از محبوب ترین کانال های یوتیوب شده است و بطور منظم اپیزودهای جدید به آن اضافه می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.