Game track  web

Game track web

Join us نویسنده =sahand ps
Game track  web

Game track web

Join us نویسنده =sahand ps

29 بازی ترسناک که سال بعد انتشار خواهد شد

به نظر می‌رسد سال‌های جذابی پیش روی هواداران ژانر ترس باشد. سال‌های که با عرضه عناوینی چون Resident Evil 7، Outlast 2، Little Nightmares و Observer شروع شده و البته به همین‌جا ختم نمی‌شود. بازی‌های ترسناک بسیار جذابی امسال و سال آینده منتشر خواهند شد که طرفداران این سبک از تجربه آن‌ها لذت خواهند برد. در ادامه با بازی مگ همراه باشید تا فهرستی از مهم‌ترین بازی‌های ترسناکی که در آینده دور و نزدیک منتشر خواهند شد را با هم مرور کنیم.

Ad Infinitum

Ad Infinitum

اگر جنگ جهانی اول و نبرد سنگرها (Trench warfare) به خودی خود به اندازه کافی ترسناک نیست، عنوان Ad Infinitum با ترکیب عناصر لاوکرفتی با این موضوع آن را برای شما ترسناک خواهد کرد. به جز تنها یک تریلر که از این بازی منتشر شده است اطلاعات دیگری از آن در دسترس نیست. تاریخ عرضه بازی نامعلوم بوده ولی امیدواریم به‌زودی عرضه شود. این بازی قرار است برای PC منتشر شود.

Agony

Agony

عنوان Agony در تلاش است تا با ترسیم جهنم در فرهنگ عامیانه و تبدیل آن به یک پارک تفریحی هولناک مخاطب را به خودش جذب کند. این بازی یکی از مخوف‌ترین بازی‌های ترسناکی است که تاکنون ساخته شده است. این عنوان در سال 2017 برای کنسول‌های PS4، Xbox One و همچنین PC منتشر خواهد شد.

Allison Road

Allison Road

عنوان Allison Road که با الهام از ساخته منتشر نشده هیدئو کوجیما، P.T، ساخته شده است مسیر پرفراز و نشیبی را طی کرده است. پس از معرفی در کیک استارتر ثبت شد ولی بعد از آن از طرف سازنده لغو و بعد از مدتی دوباره احیا شد. از آن زمان تا کنون هیچ اطلاعاتی از بازی در دسترس نیست. این عنوان در همان اولین نمایش خود توانست طرفداران زیادی را جذب کند. این بازی قرار است در تاریخ نامعلوم برای PC منتشر شود.

Bendy and the Ink Machine: Chapter Three

Bendy and the Ink Machine Chapter Three

اگر شخصیت‌های کارتونی سیاه و سفید قدیمی با چشمان مرده زل زده، شما را می‌ترساند مطمئن باشید که Bendy and the Ink Machine برای شما ساخته شده است. فصل سوم این عنوان ترس و بقا معمایی در ماه سپتامبر 2017 برای PC عرضه خواهد شد.

Blasphemous

Blasphemous

بازی Blasphemous یک «بلادبورن» دوبعدی ساید اسکرولینگ است و آیا کسی پیدا می‌شود که این عنوان را نخواهد تجربه کند؟ این پلتفرمر اکشن دارای بیشترین مبارزات خونین و باس‌هایی است که تا کنون در یک عنوان پیکسل آرتی دیده شده است. خیلی از بازی‌های دو بعدی سعی بر این داشتند که از دارک سولز الهام بگیرند و باید بگوییم عنوان Blasphemous یکی از بهترین آن‌ها است. این بازی در سال 2019 برای PC عرضه خواهد شد.

Call of Cthulhu: The Official video Game

Call of Cthulhu The Official video Game

به نظر می‌رسد که نسخه جدید Call of Cthulhu مانند Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth یک Cthulhu بسیار خوب باشد. این نسخه از بازی تنها یک اقتباس ساده از داستان‌های لاوکرفت نیست و از یک بازی رومیزی نیز اقتباس کرده است. این عنوان در سال 2017 برای کنسول‌های نسل هشتمی و PC عرضه خواهد شد.

Close to the Sun

Close to the Sun

طراحی هنری تکنو دریایی Close to the Sun با فضای الهام گرفته استیم پانکی بیشتر شما را به یاد Rapture در عنوان بایوشاک می‌اندازد. این بازی مانند این است که یک بایوشاک را با تمرکزی بسیار سخت‌تری برو روی ژانر ترس و بقا بازی کنید. این عنوان در آینده برای PC عرضه خواهد شد ولی هنوز تاریخ آن مشخص نیست.

Days Gone

Days Gone

برای خلاف دیگر آثار زامبی محور، عنوان Days Gone از دید کاراکتری روایت می‌شود که سبک زندگی مبارزه‌ای را به زندگی آرام داخل کمپ بازمانده‌ها ترجیح می‌دهد. خیلی جالب است تا ببینیم این بازی با این سبک رو به مرگ چه خواهد کرد؛ مخصوصاً اینکه در یک محیط جهان باز روایت می‌شود. این عنوان در تاریخی نامشخص برای PS4 عرضه خواهد شد.

Dead Matter

Dead Matter

یک عنوان زامبی محور جهان باز دیگر که نوید یک تجربه بقای عمیق را می‌دهد. در این بازی با کمک ساخت‌وساز، کشاورزی، شکار و حتی مهندسی برق از پایگاه‌های ضد زامبی بازمانده‌ها در آخرالزمان محافظت خواهید کرد. این بازی برای PC عرضه خواهد شد.

Detention

Detention

داستان این بازی در خلال آشفتگی‌های دهه 60 در تایوان روایت می‌شود. این عنوان دوبعدی ساید اسکرولینگ از نظر اتمسفر و حل معما بسیار از عنوان پرطرفدار Silent Hill الهام گرفته است. این بازی قبلاً بر روی استیم عرضه شده است ولی قرار است در سال جاری برای PS4 نیز منتشر شود.

The Evil Within 2

the evil within 2

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال، دنباله ساخته بسیار خشن شینجی میکامی یعنی The Evil Within 2 است و به نظر می‌رسد این نسخه جدید خشن‌تر و ترسناک‌تر از نسخه اصلی باشد. بازیکن‌ها این بار هم در نقش کارآگاه Sebastian Castellanos بازی خواهند کرد و زندگی خودش را برای نجات دخترش به خطر خواهد انداخت. این بازی در 13 اکتبر سال جاری برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

Ghost Theory

Ghost Theory

دیدن ارواح قدیمی و کلاسیک در ژانر ترسناک مدرن جالب است. عنوان Ghost Theory درباره کاوش‌های ماوراءالطبیعه در محیط‌هایی مبتنی بر مکان‌های جن‌زده در جهان واقعی است. بازیکن در این بازی با استفاده از ابزار شکار روح و جن مانند دستگاه ضبط صدا، لامپ فرابنفش و اندازه‌گیر میدان مغناطیسی به جمع‌آوری داده‌های لازم خواهد پرداخت. این عنوان در سال 2017 برای PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

Hello Neighbor

Hello neighbor

این بازی قطعاً یکی از عجیب‌ترین بازی‌های این فهرست است. یک عنوان ترسناک مخفی‌کاری غیرمتعارف درباره جستجوی دزدکی از خانه یک همسایه مخوف. هوش مصنوعی همسایه فوق‌العاده بوده و هر بار که شکست بخورید، رفتار خودش را با استراتژی‌های شما تطبیق می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود که نتوانید به راحتی و با استفاده از یک سری الگوهای تکراری بازی را به پایان بسانید. این عنوان در تاریخ 8 دسامبر 2018 برای Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

Hollow

Hollow

به نظر می‌رسد که کمبودی در سبک ترسناک علمی تخیلی وجود ندارد. داستان بازی درباره خلبان فراموش‌کار یک کشتی فضایی است که وقتی از خواب بیدار می‌شود متوجه می‌گردد که تمام خدمه کشتی ناپدید شده‌اند اما کشتی کاملاً خالی نیست و موجوداتی در آن حضور دارند. این بازی در سال 2017 برای PC و کنسول سوئیچ عرضه خواهد شد.

Home Sweet Home

Home Sweet Home

ترس‌های این بازی ریشه در اساطیر تایلندی دارد، چیزی که در ژانر ترسناک به ندرت به آن پرداخته شده است. ترکیب شیوه حل معما و مخفی‌کاری در این بازی باعث شده این عنوان تجربه ترسی کلاسیک را به همراه داشته باشد. این بازی در سال 2017 برای PC منتشر خواهد شد.

Hunt: Showdown

Hunt Showdown

در نگاه اول این بازی یک عنوان دیگر در ژانر بقای Co-Op به نظر می‌رسد؛ ولی با توجه به شیوه تیراندازی نامتقارن آن به نظر می‌رسد که این بازی با پیچیدگی‌های خاص خود همراه باشد. این بازی در تاریخی نامعین برای PC منتشر خواهد شد.

Inmates

Inmates

زندانی متروک، کاراکتری دچار فراموشی و معماهای پیچیده ویژگی‌های این بازی هستند که آن را به عنوانی در سبک ترس روان‌شناختی بدل می‌کند؛ اما اتمسفر دلگیر و گرافیک درخشان بازی نشان می‌دهد که با عنوانی ماجرایی طرف خواهیم بود. این بازی در سال 2017 برای PC عرضه خواهد شد.

The Inpatient

 The Inpatient

وقایع این بازی به 60 سال قبل از وقایع داستانی Until Dawn برمی‌گردد و به نوعی می‌توان آن را پیش درآمدی بر این بازی تحسین شده و پرطرفدار دانست. داستان بازی در تیمارستان بدنام Blackwood اتفاق می‌افتد و بازیکن از رویدادهای هولناکی که در آنجا اتفاق افتاده بود باخبر خواهد شد. این عنوان در 21 نوامبر 2017 برای پلی‌استیشن VR منتشر خواهد شد.

Last Year

Last Year

این بازی یک عنوان چندنفره نامتقارن است که موضوع آن درباره یک اسلشر نوجوان پسند دهه 80 است. بازیکنان در نقش پنج دانش‌آموز در کلاس‌های مختلف بازی کرده و باید از دست قاتلی که توسط یک نفر کنترل می‌شوند فرار کنند. این بازی در سال 2017 برای PC منتشر خواهد شد.

Moons of Madness

Moons of Madness

بخشی از بازی از سبک ترسناک علمی تخیلی لاوکرفتی تشکیل شده و بخش دیگر درام روان‌شناختی درباره درگیری خانواده و بیماری روانی. این بازی کی از جذاب‌ترین داستان‌های ترسناک این چند وقت اخیر را دارا است. شما در این بازی در نقش یک فضانورد با مشکلات روحی و نشانه‌هایی از بیماری روانی بازی خواهید کرد. این بازی در سال 2018 برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

Outreach

Outreach

در این عنوان شما در نقش یک فضانورد روسی به یک مأموریت اکتشافی در یک ایستگاه فضایی متروک فرستاده خواهید شد. این یازی یک عنوان دلهره‌آور دوره جنگ سرد است به نظر می‌رسد با عنوانی منحصربه‌فرد رو به رو باشیم. این بازی در سال 2017 برای PC عرضه خواهد شد.

Pathologic 2

Pathologic 2

عنوان Pathologic 2 یکی از عجیب و غریب‌ترین بازی‌هایی است که تا کنون ساخته شده است. این بازی دنباله نسخه کلاسیک نیست بلکه سعی دارد تا برخی ابهاماتی را که در نسخه اصلی بازی بود برطرف کرده و نسل جدید بازیکن‌ها را به دنیای غم‌آلود خود جذب کند. این بازی یک عنوان ماجرایی جهان باز است که کاراکتر اصلی آن تنها پزشک باقیمانده در یک شهر طاعون‌زده است؛ شهری که در زیر پوست خود اسراری نهفته دارد. این بازی در سال 2017 برای Xbox One، PS4 و PC منتشر خواهد شد.

Project Wight

Project Wight

یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی که بازیکن در نقش یک مخلوق دوره وایکینگ‌ها بازی خواهد کرد. در این بازی شما کنترل کاراکتر اصلی را از دوران کودکی تا بزرگ‌سالی بر عهده دارید که به مرور بالغ‌تر و قدرتمندتر خواهید شد. این بازی به زودی برای PC عرضه خواهد شد.

Routine

Routine

محیط بازی در یک پایگاه متروک در ماه اتفاق می‌افتد و به دلیل اینکه با مرگ کاراکتر دیگر قادر به انتخاب وی نیستید، اندکی با بازی‌های علمی تخیلی معرفی شده در این فهرست متفاوت است. شما باید به کاوش و آپگرید تجهیزات فضانوردی خود پرداخته و سعی کنید زنده بمانید وگرنه همه چیز را باید از اول شروع کنید. این عنوان در آینده برای PC منتشر خواهد شد.

Scorn: Part One

Scorn Part One

عنوان Scorn قطعاً مهم‌ترین عنوانی است که دارای فضایی ناامیدانه بوده و دنیای کابوس‌گرفته بیومکانیکی ترسناک و عجیب و غریب خود را از آثار هنرمند مشهور HR Giger وام گرفته است. علیرغم اینکه این عنوان در کیک استارتر ناموفق بود ولی بخش اول این بازی در سال 2018 برای PC عرضه خواهد شد.

State of Decay 2

State of Decay 2

نسخه جدید State of Decay دقیقاً همان مسیری را طی می‌کند که نسخه اصلی در سال 2013 دنبال می‌کرده است. این عنوان زامبی محور تا چهار کاربر را به صورت co-op پشتیبانی می‌کند. این بازی جهان باز از سیستم پیشرفت RPG استفاده می‌کند و به شما اجازه آپگرید مهارت‌ها و ابزارهای بازمانده‌ها را می‌دهد. این بازی در سال 2018 برای Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

System Shock

System Shock

این عنوان نسخه بازسازی شده یک بازی ترسناک علمی تخیلی در سال 1994 به همین نام است. بر اساس گفته سازنده بازی، امیدواریم که این بازی تجربه نسخه کلاسیک را فراهم آورد. این بازی در سال 2018 برای کنسول‌های نسل هشتمی و PC منتشر خواهد شد.

Visage

Visage

بازی Visage یک عنوان ترس و بقا دلهره‌آور و عجیب و غریب است که از P.T الهام گرفته است. محیط بازی یک خانه بزرگ و رازآلود است. این بازی در آینده نامشخص برای PC و کنسول‌های نسل هشتم منتشر خواهد شد.

We Happy Few

We Happy Few

بعد از دو سال قرار داشتن در حالت Early Access سرانجام این عنوان ترس و بقا به طور رسمی منتشر خواهد شد. داستان بازی در انگلستان دهه 60 میلادی اتفاق می‌افتد. جایی که مردم آن در اثر توهمات به شکلی خشونت‌بار شاد هستند. این بازی در 13 آوریل 2018 برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.


80% این گیم هایی که در سایت ها وجود دارند بصورت demo یا beta هستند 


ونسخه الفای این گیم ها نیامده است


و برخی از بازی ها هم انتشار یافته اند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.